Kormányablak osztály

Vezető:  Vakánné Petrovics Ildikó osztályvezető

Cím:      2060 Bicske, Szent István út 7-11.

Ügyfélfogadás rendje:

Hétfő:        7.00-17.00
Kedd:         8.00-12.00
Szerda:      8.00-17.00
Csütörtök: 8.00-18.00
Péntek:      8.00-13.00

Az időpontfoglalás a www.magyarorszag.hu internetes honlapon ügyfélkapu regisztráció nélkül is lehetséges.
Soron kívüli ügyintézés: elkészült okmány átvétele és ügyfélkapu regisztráció.

Cím:

2060 Bicske, Szent István út 7 - 11.

Telefon:

06 (22) 795-948 (ügyfélszolgálat)

06 (30) 411-5029

Fax:

06 (22) 566-303

E-mail:

kormanyablak.bicske@fejer.gov.hu

Vezető:

Telefon:

E-mail:

Vakánné Petrovics Ildikó osztályvezető

06 (22) 795-833

vakanne.petrovics.ildiko@fejer.gov.hu

Ügyfélfogadás rendje:

Hétfő: 7.00-17.00

Kedd: 8.00-13.00

Szerda: 8.00-18.00

Csütörtök: 8.00-18.00

Péntek: 8.00-13.00

 

Időpontfoglalás:

Link: https://idopontfoglalo.kh.gov.hu (ügyfélkapus regisztrációval rendelkezők részére)

Telefon: A 1818-as ingyenes hívható kormányzati ügyfélvonalon keresztül,

A 06 (22) 795-948 Bicskei Kormányablak Osztály központi ügyfélszolgálati vonalán.

E-mail: 1818@1818.hu

A várakozási idő csökkentése érdekében kérjük az állampolgárokat, hogy éljenek az időpontfoglalás lehetőségével a fenti elérhetőségeken.

A kormányablakban az illetékfizetés módjai:
- bankkártyás fizetés,
- készpénzátutalási megbízással, csekk befizetése
csak a közeli postán lehetséges

Illetékesség:

Országos (kivétel a hivatalból indult hatósági ügyek).

 

Intézhető ügytípusok:

Személyazonosító igazolvány (e-Szig), útlevél, vezetői engedély, diákigazolvány (NEK adatlap készítése), lakcímigazolvány ügyek, járműigazgatási ügyek, mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa,
egyéni vállalkozással kapcsolatos ügyek intézése,
ügyfélkapu, állampolgársági ügyek, egyszerűsített honosítás.
A kormányablak ügyek közül szolgáltatásként tudjuk biztosítani például az erkölcsi bizonyítvány, az Európai Egészségbiztosítási kártya és a TAJ kártya igénylés befogadását; a családtámogatással (pl. GYES, gyermekgondozási díj, anyasági támogatás, CSOK, családi pótlék stb.), a megváltozott munkaképesség, fogyatékossági támogatással kapcsolatos kérelmek, valamint a nyugdíjfolyósításhoz kapcsolódó bejelentési kötelezettségek továbbítását.

Általános tájékoztatás.

A kormányablakban minden olyan ügy előterjeszthető, amit törvény vagy kormányrendelet nem zár ki.

 

Elérhetőségek
Ügyfélszolgálat, időpontfoglalás
06-22-795-948; 06 (30) 411-5029
Fax: 06 (22) 566-303
kormanyablak.bicske@fejer.gov.hu
Vakánné Petrovics Ildikó
Osztályvezető
+36 22 795-833
vakanne.petrovics.ildiko@fejer.gov.hu