A Bicskei Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjéről szóló tájékoztató

Tisztelt Ügyfeleink!

Tekintettel az új koronavírus miatt kialakult fokozódó járványügyi helyzetre, a hivatal biztonságos működése és a közfeladatok ellátásának hosszútávú biztosítása érdekében a Bicskei Polgármesteri Hivatal minimális személyes jelenlétet igénylő ügyeleti rendszerben működik 2021.  november 10 napjától. Személyes ügyfélfogadásra kizárólag előzetes időpontegyeztetés után van lehetőség az alábbi szabályok betartásával.

Érdemi ügyintézésre továbbra is van lehetőség ügyfélkapus azonosítást követően elektronikus úton, illetve postai úton, papír alapon.

A járványhelyzettől függetlenül az e-mail továbbra sem alkalmas érdemi ügyintézésre, lásd: http://bicske.hu/friss/tajekoztato-az-elektronikus-ugyintezessel-kapcsolatban

Általános tájékoztatást továbbra is kérhetnek Kedves Ügyfeleink munkaidőben a www.bicske.hu honlapon feltüntetett telefonszámokon, illetve az ott feltüntetett elektronikus levélcímeken.

Anyakönyvi ügyintézéshez (haláleset anyakönyvezése, házassági szándék bejelentése, stb.) dr. Kovács Györgyné anyakönyvvezetővel a 20/491-4401-es telefonszámon kell időpontot egyeztetni. A hivatali munkaidőn belül, az anyakönyvvezető irodájában továbbra is vendégek részvétele nélkül, két tanú jelenlétében köthető meg a házasság. Hivatali munkaidőn túl, a polgármesteri hivatal kijelölt helyiségében a tanúkon kívül 20 vendég jelenhet meg a szertartáson.  

Adóhatósági ügyekben a Bicskei Polgármesteri Hivatal 22/565-464-es központi számán, vagy a 20/293-7398-as és a 20/455-89-58 telefonszámon kérhetnek felvilágosítást.

Szociális ügyekben közvetlen felvilágosítás a szocialis@bicske.hu e-mail címen, illetve a 20/293-7692-es telefonon Zimmermann Borbálától, vagy a 20/261-6684-es telefonszámon Horváthné Töli Évától kérhető munkaidőben. 

Az igénylésekhez továbbra is kötelező a települési támogatásról és az egyéb szociális ellátásról szóló 13/2018. (VIII.15.) önkormányzati rendeletben előírtak alapján

- jövedelemigazolás (családi pótlék, gyes, foglalkozáshelyettesítő igazolás, nyugdíj, alkalmi munka, munkabér, stb.)

- költségek igazolása (gyermekekkel kapcsolatos költségszámla, gyógyszerszámla, közüzemi számla, stb.) leadása.

 Igazolások, jogosultsági feltételek vizsgálata nélkül támogatás nem adható.

Hatósági ügyek esetében munkaidőben Kompos Nóra áll a Kedves Ügyfelek rendelkezésére a 20/293-7619-es telefonszámon.

Műszaki Iroda hatáskörébe tartozó ügytípusok esetén az alábbi elérhetőségeken állunk rendelkezésre.

A polgármesteri hivatalba belépő személyek részére az orrot és szájat fedő eszköz (szájmaszk, sál, kendő), valamint kézfertőtlenítő használata kötelező, ezek nélkül az épületbe belépni tilos!

Törekszünk arra, hogy az Önök kiszolgálása semmilyen csorbát ne szenvedjen, azonban - a helyzetből fakadóan - előfordulhatnak fennakadások.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

Közös érdekünk, hogy egymás egészségét megóvjuk és biztosítsuk a folyamatos ügyintézést!

 

Fritz Gábor

 jegyző