Egyesített Családsegítő és Gondozási Központ – Kapcsolat Központ
  • a hivatal gazdasági szervezeteként, a képviselő-testület, a polgármester és a jegyző gazdálkodási és pénzügyi feladatkörében ellátja a döntés- előkészítés és a végrehajtás szervezését, az önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságokkal kapcsolatos tulajdonosi döntések előkészítését, a költségvetési, tervezési, számviteli, pénzellátási, leltározási, pénzügyi információs feladatokat,
  • előkészíti az iroda tevékenységi területét érintő helyi önkormányzati rendeleteket
  • a hatályos jogszabályi keretek között ellátja a költségvetési és fejlesztési pénzeszközökkel való gazdálkodást;
  • összeállítja az önkormányzat és intézményei éves költségvetési koncepcióját, illetve költségvetési javaslatát; szervezi és lebonyolítja az éves költségvetési javaslat egyeztetését az intézményvezetőkkel és az érdek-képviseleti szervekkel;
  • a Képviselő-testület által elfogadott költségvetés alapján szervezi az intézmények elemi tervező munkáját;
  • a minisztérium által előírt formában és határidőben elkészíti az önkormányzat költségvetési és beszámolási tájékoztatóját, valamint eleget tesz az időközi információs kötelezettségeknek;
  • figyelemmel kíséri az intézmények gazdálkodását, gondoskodik pénzellátásukról, iránymutatást ad az intézmények gazdálkodási munkájához;
  • ellátja a költségvetés módosításához, finanszírozásához kapcsolódó évközi feladatokat;
  • előkészíti és végrehajtja a képviselő-testület pénzügyi vonatkozású döntéseit;
  • ellátja a Bicske Város Roma Nemzetiségi Önkormányzat költségvetéséhez, pénzellátásához kapcsolódó számviteli feladatokat;
  • összeállítja, elemzi, és testületi tárgyalásra előkészíti az önkormányzat és intézményei költségvetésének időközi és éves végrehajtásáról szóló beszámolóját;
  • ellátja a hivatal és az intézmények gazdálkodásával összefüggő pénzügyi és számviteli munkákat;
  • kezeli a jogszabályban meghatározott bankszámlákat;
  • ellátja az önkormányzati vagyonkataszter pénzügyi vonatkozású feladatait;
  • ellátja a hivatal gondnoki feladatait;
  • nyilvántartja a vagyoni kört érintő szerződéseket, ellátja az ezzel kapcsolatos gazdálkodási feladatokat;
  • ellátja a cél- és címzett, illetve egyéb törvényi támogatások igénybejelentésével, elszámolásával kapcsolatos feladatokat;
  • vezeti a jogszabályban előírt számviteli nyilvántartásokat;
  • ellátja az ingatlankezeléssel kapcsolatos pénzügyi feladatokat,
  • elkészíti a Gazdálkodási Bizottság tevékenységéhez kapcsolódó előterjesztéseket, ill. véleményezi az egyéb pénzügyi vonatkozású előterjesztéseket, az iroda feladatkörébe tartozó ügykörben szakmailag segíti a bizottság munkáját, közreműködik a bizottsági véleményezés elkészítésében,
  • a vezetők és a Gazdálkodási Bizottság részére rendszeres tájékoztatást nyújt az aktuális likviditási helyzetről.
  • gondoskodik az államháztartásról szóló törvény, valamint a végrehajtásáról szóló kormányrendelet illetve egyéb helyi önkormányzati gazdálkodással összefüggő alábbi szabályzatok elkészítéséről és karbantartásáról:

 

  • számviteli rend, számviteli politika, számlarend
  • bizonylati szabályzat
  • eszközök, források értékelési szabályzata
  • pénzkezelési szabályzat
  • felesleges vagyontárgyak hasznosításának, selejtezésének szabályzata
  • leltárkészítési, leltározási szabályzat,
  • ellenőrzési szabályzat
  • kötelezettségvállalás, szakmai teljesítésigazolás, utalványozás, ellenjegyzés, érvényesítés, rendjének szabályzata 
Pénzügyi irodavezető
Molnár Enikő
Irodavezető
06-22-565-464
molnar.eniko.penzugy@bicske.hu
Kapcsolat központ munkatársai
Setéth-Fazekas Hajnalka
Könyvelés
06-22-565-464
seteth-fazekas.hajnalka@bicske.hu
Szűcs Mária
Könyvelés
06-22-565-464
szucs.maria@bicske.hu

Ügyintézés helyszíne:
Bicskei Polgármesteri Hivatal
2060 Bicske, Hősök tere 4.
06-22-565-464